Kızlar küçük kardeşi olduğundan beri var unuttuydu ne güzel üç aydi kaynanam bizde ve kaynanamı kesinlikle sevmiyor çünkü kaynanam ayrımcılık yapıyor küçük olabi koruyup kolliyim derken bizimki strese giriyor kıskanıyor . Sürekli küfür ediyor hastalanınca kresede gidemedi . Şimdi farkttem etini yine yokmuş . Elli kere o kaynanaya diyorum ama anlamıyor defolup gitseydi daha 20 gün var . Vallah çocukta stresten hastalık çıkacak diye korkuyorum . Ne yapmam lazım nasıl oglumu vazgeciririm etlerini yolmaktan . Oğlum hiç sevmiyor kaynanamı. Şahsen bende sevmiyorum ama yanında hiç kotuleyici birşeyde konuşmadım .ama oğluma sen delisin burası benim oğlumun evi gbi kışkırtıcı şeyler söylüyor ve oğlumda küfür ediyor vuruyor tukuruyor ne yapmam lazım . Kardeşine dokunma dur elleme diye diye çocuğu deliye çevirdi . Sürekli kaynanamı azarliyorum kocamda çok kızıyor ama bu mübarek günde vallah içimdeki şeytan diyor saçını başını yol çocuğumun psikolojimi alt üst etti