Kızlar 7ay 10günlüğüz her yere tırmanıyoruz yaklaşık bir aydır böyleyiz gelişiyoruz büyüyoruz tamamda uyumak için beşiğe koyuncada böyle kalkıyor kenarlara tutunarak sürekli düşüyor kalkıyor yorulmuyorda bir gün karanlıkta 2saate yakın bekledim uyusun diye ama tırmanmaktan uyumuyorda asla 😓 uykusuda cok var kucağıma alsam yada emzirsem hemen uyurr bu konuda tecrübesi olanlardan siz bu durumu nasıl atlattınız ? Yer yatağı yaptık ondada gidiyor bi yer bulup tırmanıyor hemen 🤯