Akşam gayet normal şekilde 3 ay 24 günlük bebeğimle oynarken kakasını yaptı altını açtığımda mukuslu yeşil ve çok çok az kan gördüm mama vermiyorum anne sütüyle besleniyor şuanda da karnı ağrıyor. Vücudunda herhangi birşey çıkmadı ama çok zor uyuttum karnı ağrıyor meme yemek istemiyor. Kanlı kaka yaptıktan bir süre sonra tekrar kakasını yaptığında kan mukus falan yoktu sadece her zamankinden farklı yeşil renkti. Birde birkaç gündür pişik olmuştu doğduğundan beri hiç pişik olmadı. Sizce süt alerjisi mi. Bu şekilde devam ederse yarın doktora götüreceğim sizce alerji mi 😭