8 aylık ben tükendim. Şuan bile ayağımda yerine koyuyorum kalkıyo yok yani uyumuyo 1 saat deliksiz uyumuyor diye şikayet ediyordum şimdi ne 1 saati 10 dk 15 dk da bir kalkıyor diş de yok görünürde 4. Ay atak döneminden sonra böyle oldu . Of bittim ya 🥺