Elaa4050_ Kızlar iyi geceler iyi sahurlar bir sorum var kızımın beslenmesi için her hafta pisi yapiyorum ama zor oluyor kızartıp buzluğa atılır mı var mı öyle yapan nasıl oluyor eğer kötü olursa taze taze yapicam
zumrut80 Elaa4050_ ben hiç atmadım ama bence sorun olmaz . İstrseniz biraz yapıp atın buzlupa diğer gün çıkarın tadına bakın . Ona göre hareket edersiniz :)
sevimliidostlarr Elaa4050_ yapan bı arkadasım vardı mısafırlerıne cıkarıp kahvaltıya koyuyodu ev kokmasın geldıklerınde dıye