Sevgili anneler, normal doğumdan sonra böyle bi durum yaşayanlar var mı kuyruk kemiğinizin kırılması gibi. Ben 15 ay önce normal doğum yaptım ve o sırada maalesef kırık yaşadım. Kendiliğinden geri oturuyor zaten doktorum öyle söyledi. Haftaya tekrar bir görüşmem var neyse, hala ağrılarım oluyor hele ki uzun ayakta durunca vesayre. Böyle bir durum yaşayanlar ne önerirsiniz? Ve iyileşmesi nekadar sürüyor?🥲