cLearQueen biz de aynı şekildeyiz malesef
ilkimocha cok cok zor. Disarda emzirmek imkansiz. Napcam bilmiyrum
cLearQueen ben de öyle süt sağıyorum dışarıya çıkacağımız zamanlar, çok denedim olmuyor.