Ay istemsizce güldüm kusura bakmayın. Benim eşimde Alpaslan olsun diye çok söylendi ama kabul etmedim çünkü bu isim o kadar herkeste varki çocuk okula başladığında sınıfta belki Alpaslanlar çok olacak 😄değiştirme varmı bilmiyorum ama sanırım 18 yaşına gelince mahkemeyle değişim olurdu diye hatırlıyorum