Niss1 Hangisini kullanıyorsunuz kızlar temassız olanlara pek güvenmiyorum kulaktan ölçenler mi daha iyi yoksa klasik koltuk altı olanlar mı öneride bulunacağınız model ve ateş ölçer var mı yasa temassız olanlardan memnun musunuz
Dogacelik Niss1 braun koltuk altından olanı kullanıyorum 3 senedir memnunum. Temassız olanlardan almayın. Ya kulaktan ya koltuk altından olsun