manzaramistanbul bır uzmana danışın öncelikle. aileden genetik mı cevredenmı yoksa psikolojik mı olduğunun kanısına varılsın derim sonrasında bır konuşma terapısınden bılgı alabilirsiniz.Terapistlerın ön görüşmeleri ücretsiz oluyor pedagoglara ücret ödüyorsunuz devlet hastanelerınde de çocuk ergen psikiyatri bölümleri var onada gıdebılırsınız ucretsız hatta yıne devlet hastaneleri bünyelerinde dıl ve konuşma terapistlerı mevcut.özel dıl terapistlerının seansı değişiyor benım kızımınkı 1200 mesela Seans başı. Konuşmama belkı kabul edilebilir şuan için ama komut almama sıkıntı