tasdemirrr bende kıyafet almadım bi tane daha babet aldım çok güzel geldi genelde yorumlu ve resimli yorum olanları dikkate alıyorum sorun yaşamıyorum bi çok kez bişeyler aldım hepsi iyidi :) bunlar da umarım hayal kırıklığı olmaz olmadı başka bir kombinle devam :)