Yagmurrrtt Sol memem sızlıyor bazen de içten iğne batiriyorlar gibi oluyor bu emzirme döneminde de oluyordu ne yapayım sizce
[silindi] Yagmurrrtt geçmiş olsun emzirmeyi bıraktıktan sonra meme ultrasonu çektirdiniz mi? Mutlaka çekilmesi gerekiyor bir doktora görünmeniz lazım
ilaydaurker Yagmurrrtt kesinlikle doktora görün korkutmak istemem ama bir arkadaş emzirme döneminde süt bezesi sandığı sızının meme kanseri olduğunu öğrenmişti şu an çok şükür iyi Allah çocuklarına bağışladı, sen de ihmal etme sakın
Yagmurrrtt [silindi] yok hiç muayene olmadım korkuyorumda ama elimle kontrol ediyorum birşey gelmiyor yinede gitmelimiyim
[silindi] Yagmurrrtt yok yok korkmayın siz annesiniz nelerin üstesinden geliyorsunuz 💪🏼ama baksınlar illa ki kötü bir şey olacak değil doktor desin sıkıntı yok diye siz de rahat edin
ilaydaurker Yagmurrrtt tam olarak hakim değilim emzirme bittiğinde o sertlik ve sızı geçmediği için gitmişti emzirme döneminden beri olduğunu öğrenmişti ben o zaman bekardim beni sıkı sıkı tembihledi sakın süt bezesi diyip ihmal etme diye. Bu kadarını biliyorum inanın.