merysss1 o zaman her şey muayenede belli olacak belki de emzirme döneminden sonra yaptırmam gerekir bakalım muayeneye gideyim teşekkür ederim bilgilendirme için
Peki ben sırf ağrısından korktuğum için 13 senedir lens kullanıyorum dayanılmayacak bir ağrı mı? Göz çok hassas sonuçta. Ömür boyu lens kullanmaya değer mi?