humeyraass Karanirem öyle yapıyorum zaten her emzirmeden önce ve sonra hem göğsümü hem bebegimşn agzını karbonatlı suyla temizleyip e vitamini koyup gümüş kapakla kapatıyorum 1 ayı gecti hiç bi şekilfe acım geçmiyo. Mafoldum
humeyraass elisa2705 evet bende arkadsımın tavsiyesi ile aldım hiç fayda etmedi bencede başka bişy var kullnmadıpım yapmadıgım sey kalmadı kesin gözükmem lazım tekrar doktora teşekkür ederim
incinare Karanirem dikkat edildiği sürece hem temiz tutar hemde göğüs çatlamaz bir süre sonra geçiyor zaten ilk üç ay
parlarelif Tahinin üstünde yağı olur ya onu da çok tavsiye ediyorlar bi dene istersen. Ben 2 ay çok zorlandım emzirme sürecinde ama geçiyor arkadaşım. Sabır et inşallah geçecek bu da.