ipekravzaninannesi gikdum bende dogumdan 9 ay sonra regl olmuştum gayet normal yani regl olmamanız kimisi hemen olurken kimi 2 yıl bile olmuyor :)
Merve9898 gikdum bebeğim 19 aylık. 3 ay önce ilk regl oldum bidahada olmadım hala bekliyorum . Geçen hafta kadın doğuma gittim aktif emzirmeden nolmal dedi
3oglanannesi Bende ilk doğumda 1 yıl sonra diğerinde 3 ay sonra falan olmuştum…şimdi 3.dogumum hala olmadim ama acayip kaşık bel ağrım ve yellenme başladı bugün..hatta başlık açtım .regl agrisimidir acaba diye.