Kızlar birkaç gündür havalar sıcak oldu diye bebeğimin üstünü örtmemeye başladım terliyordu çünkü baktım ki daha uzun uyuyor ayaklarına çorap giydirirdim kışın üşür diye onları da çıkarttım odamız zaten kışın bile sıcak şu an 25 derece demem o ki bebekleriniz sık uyanıyorsa bence üstünü açın ben şu an ince pijama takımıyla yatırıyorum sadece