Hanımlar herkese hayırlı akşamlar ,benim bir kızım var tam 3 buçuk yaşında 2 buçuk yaş gibi kreşe gönderdim bi hafta bi adaptasyondan sonra çok güzel gidiyordu sonra ben sürpriz bir hamilelik durumu yaşayınca 3 yaş gibi onu okuldan aldım kardeşi doğana kadar evde olsun birbirlerine alışsınlar diye bide en çok hasta oluyor taşır kardeşimde çok olmasın biraz koruyayım diye ,şimdi çok şükür kardeşimiz doğdu 6 7 aylık olduk evdeyiz beraber 2 gün sporumuz okulumuz var gidiyoruz geziyoruz hep beraber ama Eylül gibi artık kreşine tekrar göndermek istiyorum daha okul lafı duyunca kızmaya sinirlenmeye başlıyor hiç istemiyor nasıl birşey yapmam gerek hiç bilmiyorum