melek456 Kızlar bebeğim normalde 3 saatte bir 150ml mama içiyordu.2gündür yedikten sonra kusmaya başladı.mamanın mlini azalttım 120ye bu sefer acıkma süresi 2 saate düştü kusmuyordu biraz öne verdim yine kustu normal mi doktora götürmeli miyim
Seydaaa5 melek456 2 saatte 120 cok fazla o aya göre bi bebek için en azından 3 saate cıkarın yazık midesi hazımsızlık yapar tabi kusar
melek456 Seydaaa5 3 saat olmadan acıkıyor ağlama krizine giriyor açlıktan o yüzden veriyorum normalde bende 3 saatte bir beslenmesi gerektiğini biliyorum napacağımk şaşırdım