tralicem güzellik merkezlerinde vs en etkili olanı iğneli olanmış ama can yakıyor dediler. O yüzden evde kendim alıp kendim rahatça yapmak istiyorum biraz araştırdım Braun en çok önerilen sonra Philips sonra robot, riomi, bu şekilde gidiyor anladığım kadarıyla aslında kullanımı çok basit düşük kademeyle başlanılacak çok yükseltmeye gerek yokmuş acı eşiğine göre dediler