bksh uykusuzanne__ benim kızım bir saat önce pes etti 🤣 forumda bos bos dolanıp uyuyacağım 🙈size kolaylıklar diliyorum 🥰
aybarsmom34 uykusuzanne__ Dünkü postta bebekleri geç saate kalan anneleri sorunlu bile ilan etmişlerdi shajsjsjjsjs
ikiprensesannesi_- uykusuzanne__ küçük kızım beşikte bi umut uyur diye bekliyorum büyük kızımın uyku yanından dahi geçmiyor sanırım 🥴😮💨
Gul-42 uykusuzanne__ onceden gec yatar gec kalkardı krese baslayınca erken kalkıyor oglende orada uyuyor aksam erkenden uykusu gelıyor erken dedıgımde 11 de uyudu😃
uykusuzanne__ aybarsmom34 aman ne derlerse desinler hiç umurumda değil uyumuyorlarsa napalım döverek mi uyutalım en iyi anne onlar 😂
barbiee_ uykusuzanne__ valla daha Buda iftara birilerini çağıralım diyor kendi boğazımızı zor doyuruyorum 🤣