SedefKaya_ Kızlar oğlum 9 aylık ve ortalık hastalığı kaptı göğsü hep tıkalı zor öksürüyor öksürünce ağlıyor acile götürdüm ama antibiyotik verdi siz neler yaptınız varmı bi öneriniz
Ozlemyy SedefKaya_ bizimde aynı durum 1 haftadır öksürük hapşırma burun akıntısı hırıltı acile gittim öksürsün dedi sonra kendi dr gittim hava verdi antibiyotik bide alerji damlası sanki iyi gibi uykusu rahatladı yavrumun
Sese SedefKaya_ isterseniz tekrar bir çocuk doktoruna götürün. Az önce başka bir postada yazdım malesef hemen ciğere iniyor. En azından iğne falan verirse daha kolay atlatır. Tabi buharda çok önemli
SedefKaya_ Sese röntgen çekildi biraz ciğere inmiş ama buhar vermıcem daha küçük dedi antibiyotik verdi evde uygulayın 10 gün sorma getırın dedi ama hiç uyuyamıyor yaa
Sese SedefKaya_ bir yaş altı kullanılıyormu bilmiyorum, bilen birisi yorum yaparsa iyi olur. Steimarın burun spreyi var ben ondan kullanıyorum canım acayip rahatlattı. Yoksada normal burun yıkaması yap sık sık iyi gelir canım