buseg16 bizde 15 günlüğüz bir yandan emzirmeye çalışıyorum bir yandan mama veriyorum bizim de sarılık riskimiz vardı o yüzden mama kullanmaya başlamıştık ilk zamanlar sütüm gelmediği için , şimdi de sadece mememi verdiğim zaman bebeğim doymuyor galiba çişini yapıyor ama kakasını yapamıyor sadece beni emdiği zaman ama mamayı içtiği zaman kakasını hemen yapıyor mama kötü değil ama ben sadece memede beslensin istiyorum ve çevrede ki sütün yok bebek doymuyor vızırtışarı çok yoruyor ne yapacağım bilmiyorum siz neler yaptınız şuan durum nedir