30 aylık bebeğim 3 hafta önce başladık. Cisi hallettik ama kaka sorunumuz hala devam ediyor. Şu ana kadar 4-5 kez kaka yaptı. En son 5 gün önce yaptı kakasını. Kakam geldi diyor wc götürüyorum ama yapmıyor korktuğunu söylüyor. Daha sonra kakasını yapmamak icin uyumaya çalışıyor ve stresli görüyorum sanki bebeğimi. Kakalı şarkılar,çizgi film, hikayeler ve kitaplar hepsini yaptım. Her çis ve kakaya ödül verdim. Ama hala kakasını tutuyor yapmak istemiyor. Bu duruma hem bebeğim üzülüyor hem de ben :( ne yapmalıyım lütfen bilgisi olan yazabilir mi.