Tazeanneyimbenn Arkadaşlar 19 aylık kızım var doğumdan sonra inanılmaz kilo aldım görseniz göbeğim sanki 6-ı7 aylık hamileyim gibi bebeğim küçük olduğu için spora malesef gidemiyorum diyet deseniz istikrar asla yok devamı gelmiyo e takıyorumda kiloyu yaz geliyo terlemekten nefret ediyorum giydiklerim yakışmıyor ayrıca çocuğuma yetebilmem adına vermem lazım 25 kilo kdr yatıp kalkıp düşünüyorum vallahi bu yüzden mutlu değilim
alinmom Tazeanneyimbenn ahh hepimizin ortak noktası doğumdan sonra malesef zor veriliyor. 3 beyazdan uzak durmamız lazım oda pek mümkün olmuyor🙊
elisa2705 Tazeanneyimbenn Kendine gel bacım ya verirsin yeter ki pes etme ben başladım valla 2 Ayda 10 kilo verdim çok şükür verdikçe insan mutlu oluyor daha azimli oluyorsun kalori açığı oluşturman lazım bol su 3 litre sabah ekmeksiz sağlıklı bol yeşillikle kahvaltı akşam ne yemek varsa 1 tabak çok acıkırsan da elma havuç salata vs bunları uygula bak nasıl veriyorsun🫶
Snp57asel Tazeanneyimbenn yemin ederim aynı durumdayim seninle gobegime bakıyorum aynadan hamile gibiyim noluyo dedim ya istikrar desen sıfır emziriyorum diye nasil olsa ordan gider diye ne bulduysam yedim hareket sıfır evin içinde sadece ev işleriyle uğraş derken iyice saldım kendimi nasıl yapsam etsem diye kara kara düşünüyorum
dygefe Aynıyız. Benim kızım 26 aylık oldu asla veremedim doğum kilolarımı 2 kere diyetisyene başladım, başladığımla kaldım uymadım listelere. 20 haziranda tatile gideceğiz. Hırs yaptım 20 kilo vermek için. Bakalım inşallah vereceğim ayda 5 kilo 🤦♀️
aseladaaa Aralıklı oruç yapabilirsiniz. Öncelikli olarak o yasak bu yasak diye kendinizi şartlamayın çünkü o şekilde yapılan diyetler sürdürülebilir olmuyor ve kendinizi normal yiyeceğiniz miktardan bile daha fazla yerken buluyorsunuz. Mesela canınız tatlı mi çekti kendinize hafta’nın bir günü ödül günü belirleyin ve o gün yiyin hem sizi motive eder hemde bu şekilde diyete daha doğrusu sağliklı beslemeye sadık kalmış olursunuz
[silindi] Tazeanneyimbenn ben de aynı durumdayım hamilelikte çok az kilo aldım ama emzirme döneminde durduramıyorum çok hızlı kilo alıyorum zaten bebeğim de meme reddi yaşıyor mamayla devam edecek cumartesi günü doktora gideceğim zayıflama iğnesi kullanacağım başka çarem kalmadı
MnkKrtl Tazeanneyimbenn şimdi böyle bişeyler yazıcam belki size söylemesi kolay falan diyceksiniz ama herşey iradeyle alakası isterseniz yapabilirsiniz. Arkadaşım 100 kg diyet yapmaya karar verdi ekmeği kesti arada galeta yiyorum bol su yeşil çay kahve falan tüketiyorum dedi akşam 8den sonra yemek yemiyordu bide pilav makarna yoktu sadece işte nohut yaptıysa 5-6 kaşık nohut güzel bi salata yoğurt ve bi kaç galetayla geçiştiriyodu 2 haftada 4kg verdi bu şekilde. Gerçi herkeste bir olmaya bilir yapı meselesi birazda. Evde sporda yapıp birazda dikkat ederseniz kg verirken bi yandanda sıkılaşmaya başlarsınz daha hızlı sonuç alırsınız
tomrissmom Tazeanneyimbenn bende yeni diyete başladım 90 kiloyla doğuma girdim 10 kg doğumda gitti neredeyse 81den diyetisyenle 72ye düştüm sonra kendim iki kilo daha vermiştim baya kilo verdim diyip bıraktım diyet yapmak çok zor geliyo çünkü şimdi tekrar başladım kaç gündür o kadar çabalıyorumki 70.50yim 69un küsüratı önemli değil görsem motive olucam diyette istikrar ve vücudunu tanımak çok önemli
[silindi] Tazeanneyimbenn Endokrin doktoru bakıyor vücut kitle endeksine göre, tokluk hissi veriyor iğne
Tazeanneyimbenn [silindi] yaaaa vki kaç olması lazım acaba bende düşüneyim bari yoksa bu gazla 100 olurum bende hızlı alıp zor verenlerdenim hiç ama hiç mutlu değilim 🤦🏽♀️