HgunesH ameliyat ile çekildiyse ağız hareketlerinde kısıtlılık olabiliyor bir süre. Alt çeneyse yapılan anestezi etkisiyle de ağız açamama olabilir. Şişlik ödem , kemik kaldırıldıysa zorlu bir çekim olduysa ya da ağız uzun süre açık kalmasına bağlı vs. Gibi sebeplerle normal olabilir. Kontrol için doktorunuza gidebilirsiniz. Ekstra bir durum yoksa normal diyebilirim. Ben diş doktoruyum, endodonti uzmanına alt azı dişime kanal tedavisi yaptırdım, sadece anesteziye bağlı olarak 10-15 gün ağız hareketlerimde kısıtlılık ve ağrı oldu.