Kızlar bebeğimin 10.günü göbek bağı düşmüştü 23 günlükken kanaması olduğu için k vitamini iğnesi yapılmıştı. 43 günlükken sarı akıntısından dolayı gümüş nitratla yakıldı şuan 50 günlük ve akıntısı hala var yarın kontrolü var ve doktoru tekrar yakıcam dedi. 2.yakmadan sonra düzelir mi? Düzelmezse ne olur? Lütfen bilgisi olan yazabilir mi? Yüreğim ağzımda yarını bekliyorum 😔