mterl2 ilk çok iyiydi dikiş agrım felan fazla olmadı çok çabuk ayaklandım ama sizi korkutmak istemem ikinci sezeryan çok zor geçti her konuda zordu ilk yürüyüş kalkması her yürümeye çok canım acıyordu ve baş ağrısı aşırı vardı iki güne ayaklandım her işimi kendım gördüm ama bol bol yürüdüğüm için oldu size de şimdiden hayırlı doğumlar ❤