Kizlar bebegim 5 gün sonra 7 aylık olucak alerjimiz var diye doktorumuz bekletti şimdide ağzına birşey suremiyorum kaşığı görünce ağlıyor geç mi kaldik yoksa biraz zorladım ondan mı başına gelen yada fikir sahibi tecrübeli anneler lütfen yardım edin ne yapmalıyım 😔😔😔