Bizim o kadar uzun sürmüştü ki geceleri sürekli öksürüyordu. Alerjik olduğunu düşünüyorlar da bilemiyorum. Kızım o arada oyun grubuna gidiyordu muhtemelen ondan oluyordu. Her yolu denedim ben bir çaresini bulamadım. Soğana karanfil batırdım zaditen kullandık izotonik buhar verdik bal veriyordum ıhlamur içiriyordum. Geniz akıntısı olduğundan uyurken öksürüğe sebep oluyor. Ben bir de udi hindi yağı aldım onun çok faydasını gördüm. Burnu akmaya falan başlayınca 2 cc veriyorum hastalık başlamadan bitiyor Allahın izniyle