selam anneler 🫂
Bebeğim tam olarak 1 yaşına girdi yeni , 6-7 aylıkken gayet güzel başladık ek gıdaya ama ondan sonra felaket kötü oldu.
Asla ağzını açmaz iter eliyle kasigi gördüğü gibi, kafasını hayir’ anlamında sallar, çok fazla kandirmaya calisip agzina koyabilirsem bile geri çıkarmayı da bilir .
ayağıma alıyorum yastıkla diğer elimde de oyuncak kitap kumanda terlik bez mendil aklınıza ne gelirse sırf dikkatin dağılsın da yesin diye ama yemiyor. Ya bir kere ağzını açıp kasiktakini yediğini görmedim bilmiyorum.
Oturarak da alıyorum karşıma masaya vs dışarıyı gosteririm kuşlar arabalar ama asla yemiyo .
Yemiyor ya 🥺🥺🥺
Çok yoruldum.. yemek zamanı gelsin istemiyorum artık gün geçtikçe daha da zorlaşıyor işler bu beni dibe çekiyor 😞
su hiç içmez bir de suluk bardak vs herseyi denedim.
sadece uyku geçişlerinde emen bir bebek gündüz, gece ise sayısız memede .
büyük kızım da ( 6 yaş ) çok büyük bir beslenme sorunu var ben artık çok yoruldum çok yıprandım evet aç bırakıyorum cocuklari diye bagirmak istiyorum herkese…
he bu arada öğlen yada akşam zorla da olsa 1 tatlı kaşığı midesine gider biseyler ama kahvaltı namına yemiyor asla labne beyaz peynir yumurta haslama ve tavada yoğurt muz vs vs yemiyor yarabbim sen bana yardım et bitik durumdayım