Kizlar sizlerin başına da geldi mi bilmiyorum eğer gelen varsa lütfen düşüncelerinizi yazın . Benim kızım 1 yaşında yaklaşık 5-6 aydır sürekli tuvaletini zor yapıyor hergün katı çıkarıyo ama her gün hoşaf iciriyorum su ,sulu yemek ama fayda etmiyor bı şurup kullaniyordum onu da içiremiyordum artık doktora götürdük normal filan dedi işte bı kaç öneride bulundu ılık su içir, surubunu içir ,poposuna ılık su ile pasuman yap filan dedi bunları yaptım fayda etmedi artık bunların normal olamayacağını düşündüm gecmiyo bı turlu çocuk her gün zorlanarak çıkarıyor yemek yemiyor ,mama içmiyor günden güne kötüye gitmeye başladı durumu her gün yani afedersiniz doğum yapacak kadın gibi tuvaletini yapmasını bekliyordum edemedim yine doktora gittik hemde hem cerrahiye hem hastalıklara cerahhi ilaçlar yazdı çocuğu muayene etti ve sıcak suya oturt dedi bunları yapmazsan doktor doktor gezersin digeri ise kan idrar aldı röntgen istedi ki bı hastalık var mı diye idrarı veremedik çünkü o gün çok ağladı çok acıdı hem poposu hem kan alınan her idrar poşetini bı turlu yerlestiremedim olmadı sonra gitmek durumunda kaldık zaten şimdi sonuçları bekliyorum inşAllah bir şey yoktur geçici bir şeydir fakat ne zaman geçecek acaba