Kızlar 20 günlük lohusayım. İlk haftalarda normal çıkabiliyordum tuvalete ama 1 haftadır kabızım ve 2 günde bir yada 3 günde bir çıkabiliyorum ve acı çekiyorum resmen ağrılı oluyor ve sert oluyor özür dileyerek söylüyorum. Başına gelen var mı? Ne yapabilirim ya?