Habibebcr delihatun01 yıkayıp çekin bence sık sık yapın bakın tekrar edecek mi ya da sinüslerinde bir sorun olabilir onu doktor ilerde geçmezse söyler ben çok sık temizlerim ve yıkarım serumla grip falan olsa saat başı yaparım o yüzden çok rahatlıyor
delihatun01 Habibebcr bacım doktor çekme yapma dedi ki bir kere yaptım kanama oldu devamlı yıkama yaptığım için zedelenme oluyormuş bir faydasını görmedim
Habibebcr delihatun01 ben hasta olduğunda çekme yapıyorum normalde yapmıyorum tabi doktorlar en doğrusunu bilir geçmiş olsun şnalllah geçer