frambuazlikek Bir arkadaşım da sizin gibi lekeler ve sivilcelerden muzdaripti. Hastanede çalışıyorduk o dönemler. Cildiye doktoruna gitti. Uzun süren bir tedavi varmış. Hani şu tüm vücudu kurutan ilaç. Aylarca kullandi ama çok zorlandı. Dudaklari catlamisti kuruluktan mı iyi nemlendirirdi yani. Ona rağmen catliyordu her yeri ama 1 yılın sonunda yüzü muhteşem oldu. Bir tane leke, iz, sivilce kalmadı. Çok çekti yalan yok ama sonu güzel oldu. O ilaçlar yüzdeki tüm kötü deriyi, lekeleri önce kurutuyormus sonra kusturuyormus. Cildi baya soyulurdu. İnanılmaz güzel oldu yüzü. 1 tane sivilce ya da lekesi kalmamıştı. Çok iyi hatırlarım. Bilmiyorum size bu tedaviler önerildi mi ama eğer gitmediyseniz bir cildiye doktorunun fikrini alın derim. Çünkü burdaki insanların yüzüne iyi gelen size iyi gelecek diye bir kural yok. Paranız cebinizde kalsın. Ürünlere yatırım yapmayın. Bence bu islerin erbabı olana doğru yatırım yapın ki alacağınız sonuç güzel ve kalıcı olsun. Sevgiler🍀🥀🌺