3 buçuk aylık bebeğim var ve 2 aydir bu sorunu yasiyorum emzirirken dislerimi sıkmaktan dislerim ağrıyor sürekli kaniyor catlaklar çok derin kullanmadigim krem kalmadi yikanmasi gereken kremleri çok kullanamiyorum çünkü suya deyince çok ağrıyor dayanamiyorum duş alirken bile ağlıyorum nerdeyse o kadar acı veriyor ki anlatamam göğüs kalkani kullandim ama göğüslerim büyük oldugundan mi artik bilmiyorum çok acitti iz yaptı göğüslerime kahverengi kısımin derisi incelmis gibi artık kahverengiligi gitti kıpkırmızı olmuş durumda o kisimlara bile dokundugum zaman çok ağrıyor lütfen yardım edin çok zor durumdayim bu gidişle bebeğim memeyi bırakacak yardım lütfennnn