Su_de Kızlar merhaba nasılsınız Soruma geçeyim fazla uzatmadan Sezaryen doğum yaptım devlette 11 ay geçti üstünden kahve rengi lekelenme sorunu ile gittim bugün tekrar bana rahmine kan birikmiş olabilen bir şey dediler başına gelen oldu mu daha önce