Merhaba anneler bugün tamı tamına 8.aya girdik 7.5 aylıkken başladı bu atak ve inanılmaz hal alıyor günden güne…
ağlamalara tahammülüm kalmadı artık herşeyden yarım saniyede sıkılıyor hiç birşeyden memnun değil, sürekli kucak istemeler ve diş gelecek sanırım onunda huysuzluğu var diye düşünüyorum bi yerde en uzun atak dönemi diye okudum 1.5 ay sürüyormuş sanırım gerçekten mi ya😥🥹☹️🤕🥴