masall00_ bahsettiğiniz ilaç bende de hiçbir işe yaramadı. Ben doğuma kadar zofer 8 mg kullandım onu içmeden ağzıma tek lokma koyamıyordum,açlıktan ağlıyordum sofranın başında 😂doktorunuza danışın mutlaka,uygun görürse başlarsınız. Bu arada reçete ile alınmıyor 3 yıl öncesi bile çok pahalıydı şuan nasıl bilmiyorum,içerisinde 10 tane var ben sabah-akşam içiyordum ve 5 gün dayanıyordu sadece. Ve sanırım ağır bir ilaç kemoterapi hastaları vs kullanıyormuş ama ben 3 doktora danışarak kullanmak zorunda kalmıştım çünkü bulantıdan kafamı kaldıramıyordum. Allah yardımcınız olsun sizi çok iyi anlıyorum berbat birşeydi o bulantılar.