Forumda her postu okudum herkes farklı söylüyor. Hastaneden çıkarken kendi doktoru 3 saatte bir beslemelisin dedi başka doktor 2 saatte bir dedi. Kafam çok karışık. Sizin doktorlarınız kaç saatte bir dedi? Bebeğim ben uyandırmazsam geceleri kalkmıyor. 20 günlük. Nasıl yapmalıyım?