monsoleil Kızım 4 aylık olacak. 2 aylıkken meme reddi başladı, bir aydır da biberonu da reddediyor. Sadece uyurken besleyebiliyorum. Hep daha kötüye giden durumlar okudum ama beslenme reddine çözüm bulabilen oldu mu? Neler yaptınız? Çok çaresiz hissediyorum.
mutlukoala monsoleil 6. Ayda yaşadım. Hatta baya yazdım braya başlık falan açtım. Biberonun ucu az geliyomuş değiştirince eahatladı
ikibebisbirkedis 4.ayda biz de yaşamıştık biberon değiştirmeyi olmazsa da mama değiştirmeyi deneyebilirsiniz bazen farklı biberon ile tekrar beslenmeye baslayabiliyorlar