derin0_ Yarı yarıya mı kalır yoksa alan kişinin mı olur boşanma durumunda yani şöyle arabayı erkek aldı evi kadın , alanın mı olur paylastırılır mı ( ablam ıcın soruyorum rica etti)
asrinhatasi derin0_ evin yarısı ve arabanın yarısı ablanızın olur başka yatırım birikim varsa(düğün altını hariç) onun da yarısı olur.
turuncbebek derin0_ doğru mu bilmiyorum ama yarı yarıya olması için katkini kanitlaman gerekiyor diye okumuştum
ballitursu derin0_ Ortak sayılıyor ev araba kişinin Bireysel almış olması önemli olmuyor maalesef tapuda eşlerden birin adı yazıyor olsa bile
zynprvlfsn Alınan mal miras yolu ile geçmediyse yarı yarıya olur, kadının çalışıp çalışmamasının bir önemi yok.