Merhaba bugün oglumu 18. Ay genel doktor kontrolü için İzmir şehir hastanesine götürdüm doktor gayet güzel muayene etti boy kilo yürümesi vs kan tahlillerini inceledi aşılarını sordu herşeyi yaptırmışsiniz birde çocuk gelişim testi var ona bakalım dedi oraya yönlendirdi sonucu için de yine bana gelin dedi. Sizlerde doktor hiç böyle bir test isteyen yaptıran oldu mu. Oğlumda herhangi bir problem yok gelişimi normal bir çocuk zaten doktor da aksi bişey söylemedi ama eve geldikten sonra acaba niye istedi ki diye de düşündüm. Sizler yaptırdınız mi nasıl bir test bu