Göğüs ucun olmadığı ıcın Sılıkonla emmeye çalıştırıyordum ve doymuyordu son 10gundur mama verıyorum
Ama artık benı zaten boş emmıyordu sılıkonla bile istemiyor boş emzık emıyor ağlıyor gerılıyor gene almıyor ?
Emzırme danışmanına gıttım hastanede oda uğraştı aldıramadı boş göğüsümu
Sanırım benı bırakacak
Suan saatlerdır aç almıyor
Mama verdim onuda kustu
Emzik emıyor boş onu vermesem sesı kısıtlama kadar ağlıyor
Ikıncı bebegım bu arada dıger oğlum emmıstı sılıkonla ama bu almıyor
Neler yapabılırım
Eminim ko bıberon versem anında kapar