Bebeğim 4 buçuk aylık Anne sütü içti şimdiye kadar 3 gün önce Aptamil pepti syneo mamaya başladım. Ve bunun yanında tadımlara başladık 3 gün yeşil kabak ve havuç yedi 1 er çay kaşığı. 5 gün oldu kaka yapmadı. Endişelenmelimiyim? Bir huzursuzluğu vs yok