Kızlar bizim borçlarmz var toplam 250 bine yakin aylk 16 17 bin borca gidiyo fatura falan filan derken elimize en fazla 5bin kalıyo bide arabamz var yeni degil 2006 model suan en fazla 400bin ederi var artk çikmazdaym iki çocugumz var yetmiyo hicbisekilde mahvolduk aylardr bezlerini zor aldgmz hale geliyoruz isyeri maasa zam yapmadı daha nekadar yapıcak bilmiyoruz nisanda arabanin sigortası var ama yaptramycaz büyuk ihtimalle çunku para yok neyse sorum şu biz diyoruzki acaba arabayı satıp borcu kapatsak mı iki cocukla arabasz nasl olucak ailemize giderken arabasz olmz bi hastalk bi acil bisey oldugunda nasl olucak bilmiyorum ama borclarda sıkıyo artk siz olsanz napardnz kızlar çok aradaym hangisi daha iyi olur bizim için bilemiyorum