Geçmiş olsun canım, allah kimseye vermesin mastiti. Eğer üzerine düşmezsen yüksek ateş halsizlik gibi şeylerde yapıyor. Ben bir kere oldum önce soğuk duş aldım sonra hafif ılık duş ile tırnaklarımla o şişliği göğüs ucuna doğru taradım. Ve sürekli emzirdim diğer göğüsü emdiğinde de hep sağdım. Üç gün ateşim 39 oldu ama sonra geçti. Bir de eğer ateşlenirsen mutlaka doktora git antibiyotik veriyor.