Arkadaşlar oğlum 11 buçuk aylık, yaklaşık 2 aydır alkış yapıyordu son günlerde neredeyse hiç yapmıyor eskiden anneye alkış babaya alkış vs. Desek defalarca yapardı. Şimdilerde bye bye ve gel gel öğrendi acaba o yüzden mi arka planda kaldı diye düşünüyorum ama yine de aklıma takıldı. Bu durumu yaşayan var mı?