Audrey_ kuzum kıyamam ya pişik olmuş, kızım Tombiş bir bebekti boynunun altı Koltuk altları falan hep böyle pişik oluyordu, Banyodan sonra pişik kremi sürebilirsin, Bir de gün içinde Ara ara sürekli bir ağız mendiliyle falan oraları kurutursan iyi olur, boynun altı hava almayınca terliyor ya da salyaları falan akınca ıslanıyor O yüzden oluyor genellikle