2 yaş nasıl bir şeymiş bacım bu neee 🙄
Asla ama asla bebek arabasına oturmak istemiyor tamam yakın yerlere yürütüyorum zaten ama uzak bir yerde işim oluyor ama bindiremiyorum arabaya kendini atıyor ağlıyor.🥴 her şeyi o yapmak istiyor,zaten birlikte yapıyoruz çoğu şeyi çamaşır assam ben ben der gelir,yemek yapsam ben ben der gelir,tuvalete gidiyorum ben ben diyerek koşup geliyor😆 aşırı inat hep onun dediği olucak o durumda yani. Kendine zarar verecek şeyler dışında genellikle onun dediği oluyor zaten. Bütün gün ayaktayım inanın koltukla ve telefonumla ancak şimdi görüşüyorum🤦♀️ sizde durumlar nedir bu bebek arabası olayı sizde nasıl? Kızım 23.ayında bu arada.