hellomom Omerinannesi342 biz britax romer advancefix aldık. 9-36 kilo. Kızım uzun boylu ailecek de uzun olduğumuz için uzun gidecek belliki dedik. Daha iyi olur diye düşündük. Ama şu an acaba başka bir model alsak mı diyoruz bazen. Çünkü içinde kızom böyle bir rahatsız gibi oturuyor. Bir arkadaşımızdan yine britax römer trifix modeleni almıştık onda daha rahat ediyor ama o da eski diye güvenemiyorum. Advancefixin adac testi 2,3 trifixin 2,2 sanırım. Ama bizimki hiç rahat değil. Bir de be safeler var. Biraz pahalı ama yüksek olduğu için bebek camdan dışarıyı rahatlıkla görebiliyor. Keşke ondan lsaydım diyorum şimdi. Onunda adac testleri yüksek. Son olarak eğer aracınız genişse dönenlere çok ihtiyac yok. Benim arkadaşımda maxi cosinin dönen bir modeli var, 2 yaşında kızı zor sığıyor içine. Ben beğenmedim.
Caninanasi Römer britax, biraz pahalı gibi emsallerine göre ama daha rahat sanki, bı de donebiliyo bebek üstündeyken, o da uzun bı yolculukta işime yarıyor, bunu almasaydim da Chicco nunkini alacaktım onun da bebeğim oturduğu yer rahattı bundan...
UmayGunes Ben de Britax Römer ve ya Cybex alıcam ikisini de inceleyip karar vericez 😊 Bu arada uzmanlar uyarıyor oto koltuğunu kesinlikle 2.el almayın diye aklınızda bulunsun
Omerinannesi342 UmayGunes o oto koltuğunla kaza geçirip geçirmediklerini bilmediğin için ikinci el almayın diyorlar öyle okumuştum 🤗
Omerinannesi342 Hunilianne hangi model canım benim yenidoğan otokoltuğu maxi Cosi bebek arabası da o yüzden çok memnunum bu markadan
Hunilianne Omerinannesi342 kaç yaş kilo icin bakıyorsunuz? Küçükse maxi cosi pebble olabilir daha büyükse tobi olabilir. 9-18 kilo arası kullanılıyor tobi. Pebble ile Yenidoğandan 13 kiloya kadar sanırım
Hunilianne Omerinannesi342 o zaman tobi. Bende de cabriofix var. Ondan sonra tobiye geçeceğiz inşallah